Merhaba kızlar
2.5 ay önce bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmuştum 2 ay düzenli adet gördüm. Tahmini yumurtlama gününe göre korunmasız ilişki oldu ve bugün adetime 2 gün var. Tiroit rutin tahlil için kan vericektir sağlık ocağınada beta HCG de bakalım dedik baktım ve değerim 20 çıktı. Korunmasız ilişki olalı 11 gün oluyor. Doktor yeni bir gebelik olma ihtimali yüksek olmakla birlikte kürtajdan kalma bir değer de olabilir 1 hafta sonra tekrar kan tahlili yapalım dedi. Biraz heyecanlandım da. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?