Kzlar ilk dogumum sezryan oldu 2.sini ssvd istiyorum inşaallah. Yarin doktora gidecegim kontrol icin. Hani dikislerimde vs bi sorun var mi ssvd yapmaya uygun muyum diye. Lakin bi arkadas bana, smdiden belli olmaz ki hamilelikte belli olur bu durum dedi. Sizce oyle midir cidden? Ona gore yarin gtmeyecegim cunku doktora bosuna. Bilgisi tecrubesi olan varsa yardimci olursaniz cok sevinirim