Merhaba kızlar biz ne yazık ki prezervatifin yırtık çıkması sonucu bi kaza yaşadık eşimle hemen ertesi gün gidip ella alıp kullandım ertesi gün hapı yani. Bugün 4. Gün ve benim lekeli şekilde hafif kanamam oldu şansımıza da tam o gün adet sonrası en yüksek gebe kalma günü olan 11. Günmüş takip uygulamamdan baktım. Şimdi böyle bi lekelenme olunca çok şaşırdım ve korktum acaba döllenme gerçekleşti ve bu bir yerleşme kanaması olabilir mi ? Başına böyle bi durum gelen lütfen yazarsa çok sevinirim.