zey136 ayyyy aklıma geldı hahahah, ılk zamanlar esımden yalvar yakar arabayı aldım asla tek vermezdı çünkü çok acemıydım bana verdıgınde güzel gıt gel devamı gelsın demıstı. Eskı evımızdekı mahalle de de asla yer yok park edecek 2 araba var arası boş ama sıfırdan gırmek gerekıyor hatayı affetmez asla. Denıyorum denıyorum olmuyor yarım saat gectı yapamıyorum yer de yok dönup dönüp duruyorum. Bı abıyı durdurdum başka karşı yerın otoparkından çıkarken dedımkı abı park eder mısın acıl işim var çocuğum evde (çocuğum yoktu dıdjsj) bende park edemıyorum durmuyor ağlıyor eve yetısmem lazım dıye. Adam sıfırdan gırdı esımde resım attım arkadaşlarıyla geldı arabayı almaya hepsı arkamdan demıskı helal olsun bız erkek halımızle yapamayız sıfır parketmıs usta şoför gibi jdjjdsnjdjd hahahahah ya varya esım her yerde söyler x çabuk kaptı araba işini dıye🤣🤣
Oysakı ne vurdum tamponu sağa sola 🤣🤣