iki-bal-kiz-annesi Kızım grıp oldu ıyılesti bu arada 8 aylık balgam var bogazında ıkı gündür geçmiyor mamasını yerken yutkunamıyo kuscak gıbı oluyo basına gelen anneler varmı Nasıl geçer yardımcı olun
Deletedmom781 iki-bal-kiz-annesi burnuna serjm dizyolojik skin ve balgam masaji yapin. Sirtini uc bolum olarak dusunun sol orta ve sag dikey sekilde. Belinden ensesine kadar gaz cikarir gibi pit put vurun soldan baslayip saga dogru. Ya kusarak yada kakasihla atacaktir
Efemm iki-bal-kiz-annesi 40 günlük benım yavrumda aynı durumda grip boğazlarda balgam dolu ben sık sık emzirıyorum bol sıvı ver anca bu sekılde kurtulur gecmış olsun cok zor
Sevilay_y iki-bal-kiz-annesi bir tutam ıhlamır çok ince bir parça tarçın ve bir tane karanfile sıcak su koyup 10 dakika demliyorum soğuyunca gün boyu biraz biraz içiriyorum kakasıyla atıyor balgamını
iki-bal-kiz-annesi Deletedmom781 sadece masajla geçer mi ılla serum fızyolojık de kullanmam gerekiyor mu
iki-bal-kiz-annesi Efemm emzırmıyorum ben hamıle olduğum ıcın bol sıvı vermeye çalışıyorum ınsallah geçer ya
Deletedmom781 iki-bal-kiz-annesi ben oyle yapiylrum serum fizyolojik skiyorum sonra balgam masaji yapiyorum genellikle kusarak cikariyor bebegim. Serumu yutuyor ya.