Arkadaşlar merhaba bebeğim 6.5 aylık henüz menenjit aşısı yaptırmadım tam yaptırmaya karar verdik farklı farklı görüşler duyunca kararsız kaldık yine. Hatta doktorun biri bile rutinde olmayan aşıları yaptırmaya gerek yok seklinde bişey dedi. Kafam çok karıştı. Bir tarafim hemen yaptır diyor ama korkmuyor da değilim. Lütfen görüş ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Yaptırmayan ya da yaptırmayı düşünmeyen var mı aranızda?