Bebeğim 2 buçuk aylık.. kolik bir bebek. Akşam 7-12 sürekli ağlıyor uykuya çok zor geçiyor. Ama öyle böyle bir ağlama değil sanki kolunu bacağını kırıyor canını yakıyorsunuz… emzik almıyor maalesef yaklaşık 20 günlükten beri deniyorum. Başlarda öğürüyor diye çok vermek istemedim üzerine düşmedim. Ki keşke düşseydim.. son 2-3 haftadır sürekli her gün vermeye çalışıyorum ama sürekli ağzından ya diliyle atıyor ya da ağzında eviriyor çeviriyor ısırıyor atıyor. Bazen de ağlıyor. Nasıl emzik tutturdunuz ? Çok mu geç kaldım emzik için? Lütfen deneyimlerinizi yazın