mobesebesir Merhaba arkadaşlar. Oğlum 3.5 yaşında saçında 2 3 tel beyaz saç gördüm. 16 sına cildiyeden randevu aldım ama buraya danışmak istedim. Bu durumu yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl Bi yol izlediniz doktor ne dedi?
maviummu19 mobesebesir vitamin eksikliği var mı acaba hiç kan tahlili yaptırdınız mı yakın zamanda kilosu falan nasıl
mobesebesir nesizade05 önemli değil dedi doktor bu beyazlama para büyüklüğünde olursa ve dökülme de olursa sıkıntı dedi vitamin eksikliğinden de kaynaklı olabilirmiş ama bizimki tam di isterseniz bi kan tahlili yaptirin
mobesebesir yigitinanneesii merhaba baktı sac dipleri sağlıklı ve 2 3 tel olduğu için çok önemli değil dedi. Bi sorun var diyebilmemiz için bu beyazlamanin bi bozuk para büyüklüğünde olması gerekiyormuş bide o kısımda dökülme olursa sikintiymis. Bazen saçın uzaması esnasında bu şekilde pigment eksikliği olabiliyormus
mobesebesir maviummu19 demir b12 falan tam gastroenteroloji ve nöroloji takipliyiz 6 ayda bi düzenli kan veriyoruz 3 yaş 7 aylık kilosu boyu yasitlarinin çok çok üzerinde
flanoz mobesebesir benim de oğlumun saçında ve kirpinde bir tane var kafama çok takmıştım ama dediğiniz gibi olursa skntı olur dedi doktor.. insan kafasına takıyor işte
mobesebesir yigitinanneesii vitamin değerlerine baktırin eğer tam sa bi iki tel beyazlık sorun teşkil etmiyormus