@Medihayldz aynen canım şuan aynı şeyleri bizde yaşıyoruz. Yemesi azaldı ve kusuyor ara ara. Denemediğim şey kalmadi. Gaz damlaları,kimyonlar,rezeneler vs.. vs.. bizde fayda etmedi. Aynı şekilde devam ediyor gaz problemi. Doktor 3-4 aylık olana kadar çekeceksiniz dedi. Böyle gaz sorunu devam edecekmiş 😔 Rabbim yardımcımız olsun 🤲