Momtobe Bebeğim 9 aylık kızamık karma aşısı oldu 1 gün sonra çocuk bildiğin nezle oldu ya burnu alıyor hafif ateşi var 36,5 37 sizde de böyle oldu mu acaba
Feyzosumunannesi Momtobe Bu ateşler normal annemiz , ateşi var sayılmaz yani. 38 ve üstü çıkarsa ateşi var demektir.
Momtobe Feyzosumunannesi Evet fakat bir huysuz burnu biraz akıyor yani bir keyifsizliği var aşımı yaptı diye merak ettim bende