Rabiiul canım sabah biz mutlaka haşlanmış yumurta sarısı üstüne birkaç tane bebe bisküvisi ile pekmez tahin katıp o şekilde veriyorum ara öğün genelde muz veriyorum top tutuyor öğlene doğru da yoğurt çorbası yapıyorum onu çok seviyor benim kızım şehriyeli akşam da biz ne yersek ondan vermeye çalışıyorum ve herro Baby‘nin kaşık maması var ondan veriyorum muzla karıştırıyorum bu şekilde bir rutin oluşturduk genelde ne yersem ondan da vermeye çalışıyorum ama☺️