zehra111 mamalika Kilo alımı giderek düşücek demişti doktor bana. benim kızım da 7 aylık bu ay 300 gram almıştı çok sevinmiştim normalde zor kilo alan birisi daha çok hareketlendikleri için yavaşlıyormuş kilo alımları
TwinsAndBeren mamalika belli bi şart yok 6 aydan sonra. Epey yavaşlıyor 1 yaştan sonra da çok uzun süre geçtikten sonra bi anda kilo alıyorlar