Enlsr mayısta bodruma biz 10 aylıkken gittik. 4 gün kaldık hava 2 gün yağmurlu 2 gün güneşliydi. Deniz soğuk olduğu için ayaklarını sokup çıkardım havuz kenarında kucağımda oturdu.
Öncelikle güneş kremi, ateş dusurucu, pişik kremi, sinek koruyucu mutlaka alın.
Ben 50 tane normal bez götürdüm. 10 tane de mayo bez götürdüm ama hiç kullanmadık.
Atlet 10 tane. Zıbın gece yatmalık kalacağınız gün kadar. Alt üst takım, çorap, güneş korumalı şapka, mayo, kumda oynayacaksa altı lastikli bez ayakkabı, havlu, müslin örtü.
Akşam soğuk olur diye ince mont. Ağız mendili, bolca ıslak mendil. Mama sandalyesi genelde oluyor.
Otellerde kavonoz mamalar oluyor yine de atıştırmalık alabilirsiniz. Mama için su. Termos olabilir soğuk sıcak tutan yolda kullanmak ıcın.
Kendinize ağrı kesici, Hametan, ishal ilacı, böcek koruyucu unutmayın. İyi tatiller şimdiden
Yolculuk nereye 🙂