semanurbakir Bizimde aynı üzülme şimdi ki bebeler küçük ergen doğum gününde özendim, ettim elbisesini giydiremedim yalvardım ama yok yani normal tayt giydi. İnat, ağlamalar, kapı çarpmalar sabrediyorum odaya gidip ağlıyorum, sakin kalmaya çalışıyorum 3.5 yaşında benimki de her dönemi ayrı zormuş 🤦🏻♀️🥲