obobok azı dişler 24 aydan sonra cıkıyor zaten kızımın 38. Ayda agrı yapmaya başlamıştı ozman 2 kanal tedavilik dişi vardı çürük ilerlemiş demişlerdi.sonr abiz bir kaç yere gititk kış geldi VS derken 6 ay gibi bir süre gecti ve o süre zarfında kanal tedavilik diş 5 e yükseldi. Çünkü bebek fişler cok cabuk çürümede ilerleme yapıyormus 😟 suan kaplama yaptırdık 12 yasa kadar rahatız onlar düşüp yenisi cıkacak agrı olmayacak yani.
Paketli gıda yiyordu kızım acıkcası. Ama kan veya demir ilacı kullanmadık. Doktorumuz hiç bir zöan gerek görmedi. Sadece 2. 5 yasında yle başka doktor kan tahliline bakıp her ihtimale karşı demir şırupu yazalım demişti 1 hafta kullandı onda da zaten direk dişler de farkettim turuncu olmaya başlamıştı. Bıraktım.
Ama diş doktorları genetik diyorlar. Paletli gıda tetikleme ve erken çürüme yapar sadece dediler. Biberon çürüğü de değildi bizim ki 7 aylıkken biberonu 10 aylıkken emziği bırakmıştı 21 ayda emdi. Doktor dedi ki bu dişler 24 aydan sonra cıkıyor zaten 1 sene bile olmadan nasıl çüğrtmeyi basardınız 🤭🙄 yeme düz nelerine de dikkat ederim bu arada. Ama olunca oluyor 😟
Sefaköy sky dent murat hoca doktorumuz