Bebeglm 20 aylık. Bu zanana kadar bebek arabasina toplasanız 10 kere oturtabilmisizdir. Ogle uykularında hep evdeyiz. Ama artik disarda bebek arabasında uyuması gerektiginde uyutamiyorum 1 haftadir deniyorum cok ağlıyor ve gunduz hiç uyumuyor. Bazen inat ettim saatlerce uğraştım ama uyumadi bazen de pes edip eve döndüm uyutmak icin. Sizce bosuna mi uğraşıyorum bu saatten sonra bebek arabasında uyutmaya alistirabilir miyim?