Memede uyuyor hala 14 aylık fakat beşiğe yada poşete koyabilirsiniz. Uyuduktan sonra memeyi kapatıp biraz kucakta pış pış yapıp sallayın bi kaç adım atın falan sonra bırakın beşikte sallayın fazla hareket etmeden koyarsanız kalacaktır bizde o dönem bu süreçleri yaşadık ben bebek arabasında uyuturdum yada beşikte