Annişler merhaba 🌞 kızım şuan 10 aylık olacak 5-6 aylıktan beri süpürgeden çok fazla korkuyor ki çalışmayan süpürgeyi bile görse korkup ciyak ciyak salya sümük ağlıyor kiminin gözüne leş gibi gelecek ki benim gözüme öyle geliyo normalde temizlik takıntısı olan biriyim 1.5 haftadır evi süpüremiyorum süpürgeyi ne zaman görünür yere çıkarsam başlıyor ağlamaya bi şekilde oynatmaya çalışıyorum süpürgeyle felan sakinleşiyo ama çalıştığı an mümkünatı yok susturamıyorum artık evin içinde duramama raddesine kadar geldim olmuyor yani arada komşuya bırakıyorum öyle süpürüyorum Allah razı olsun hep dediler ver bize işine bak bir iki saat ama her zaman her zaman da insanları rahatsız etmek istemiyorum sonuçta onların da işleri güçleri var zorunda değiller ben evimi süpüreyim diye çocuk bakmaya nasıl yenicem ben bu çocuğun süpürge korkusunu? Bu arada robot süpürgeden de korkuyor 🥹