anneyimm_ Bebeğim doğdundan beri ne emzik ne de biberon emmiyor ne yapabilirim artık eg gıdaya geçmek istiyorum ama su içmiyor
avokadoluomlet35 anneyimm_ 4 aylık için ek gida erken değil mi? Doktor mu söyledi özel bir durum mu var?
qrksvln Doktorunuz önermediyse başlamayın çok küçük daha aksi olmadıkça 6aylık bitiminde başlanır bağırsak ve sindirim için ☺️ benim bebeğim 7aylık ve oda su içmiyordu meğerse bıberon suluk ucunu sevmıyormus bende kaşıkla verıyorum
hemshireanne anneyimm_ ciddiy misiniz🤦♀️🤦♀️ 4 aylık bebek niye su içsin zaten sadece sıvıyla besleniyor. Benimki dokuz aylık olacak hayla su içiremiyorum
tultanhanim anneyimm_ siz mi istiyorsunuz doktor mu önerdi? Doktor önerisi değilse kendi isteğinize göre ek gıda başlamayın. Çok küçük daha.
ebru3457 anneyimm_ 4 aylık bebeğin zaten suya ihtiyacı yok ki ek gıdayla beraber suya başlanıyor bildiğin kadarıyla ek gıda içinde küçük daha