Kızlar merhaba 15 nisanda doğum yaptım 2 mayısta emzirme yardımı adı altında bir miktar para yattı. İzne ayrıldığım tarihten doğuma kadar olan diye düşündüm ama bugün tekrardan bir o kadar daha emzirme yardımı adı altında miktar yattı. Önceden 4 ay sonunda tüm maaş yatıyordu diye hatırlıyorum.