Kızlar bebeğim 8 aylık emziriyorum maşallah iştahlı ve yemeye merakli yedirirken kendi doyama istemeyene kadar veriyorum acaba yanlış mı yapıyorum fazla mı gelir diye düşünüyorum küçük bir kasede bi tabak çorbayı içiyor mesela yada iki elma dilimi patatesi yiyor fazla mı sizce zararı olur mu emzirmeme bi etkisi olmadı aynı şekilde emiyor