zezey19 Kızlad oğlum 18 aylık olacak ama hemsiremiz bu ası hakkında bilgilendirmedi normalde ası zamanları yazar hep. Acaba zamanını gelmedi sizler ne zaman vurdurdunuz? Rota asisini soylemisti alip yaptirmistik ama menensitle ilgili bir sey demedi
KendiEvimdeDeplasmandayim zezey19 kızım 4aylık 3.ayda ilk dozunu oldu iki türünün de. 5.ayda da 2.dozlarını olacak. Menenjitin geç kalma zamanı yokmuş ama doktorunuzla görüşüp plan yapabilirsiniz
likeli zezey19 menenjit aşısının takvimini doktorlar belirliyor. Belirli bir zamanı olmadığı için değişik aylarda yapılabiliyor. Benim kızıma ilk doz 2. Ayda yapıldı son doz 13. Ayda. Bazı doktorlar 1 yaş sonrasında başlıyor yapmaya. Siz de çocuğunuza yaptırmak istiyorsanız doktorundan bir aşı takvimi oluşturmasını isteyebilirsiniz.
betul97_ zezey19 Biz rotayı kaçırdık 7.ayda doktorumuz menenjit aşılarına başlattı şimdi 9 aylık olacak yine olacağız
obobok zezey19 özel doktorumuz nekadar erken okadar iyi diyordu menenjit aşısı için. Biz 3-5-13. Aylarda 2 şer doz şeklinde olduk bittii