esraygt156 bir buçuk yılı geçti yasmin kullanıyorum sadece hapla korunuyorum ek koruma yok sıkıntı yaşamadık.Prospektüsünde yazıyordur yasminde yazıyordu 10 gün sonra filan koruyuculuk başlar diye o arada ek koruma kullanın diyordu.Bide eğer iki gün üst üste sanırım ilacı içmeyi unutursanız yine ek koruma kullanın diyordu.Yazz kullanmadım bilmiyorum ama aşağı yukarı aynıdır heralde