Her bebepin gelişimi farklı 9 aya kadar oturması beklenir 1 yaşına kadar da emekleme beklenir diye biliyorum. Tabi bunları çok erken yapan bebekler de var ama dediğim gibi bebek bebeğe değişir . Bazen anne ne kadar çaba ederse etsin bunları bebekler geç yapıyor bebeğinde çaba harcaması lazım. Benim oğlum mesela 3 ay boyunca sıralama yaptı 3 adım atıp düştü ama o kadar çabalamama rağmen yürümedi 3 ay bekletti. Emeklemeyi babası 2 haftada öğretti. Biraz daha zamana ihtiyacı var demek bebeğinizin