Kızlar merhaba Aptamil üç mama aldım fakat tarihine 20 gün kalmış bunu eve geldiğim zaman fark ettim sizce kullansam bir sorun yaşar mıyım mamayı açtım herhangi bir koku topaklaşma ya da kahverengileşme yok sizce ne yapmalıyım gidip yenisini mi almalıyım yoksa bunu kullanabilir miyim