kubra11111212 ikimelekannesi24 şu an kızım 4 aylık hala veriyorum probiyotik zararı yok sonuçta ek gıda zamanına kadar vermeyi düşünüyorum
ikimelekannesi24 kubra11111212 anladım çok teşekkür ederim yanıt verdiğiniz için benim kızımda 4 aylık bakalım ne zaman etkibedecek bize
btlbge bebek2anne1 eczanelerden sorabilirsiniz getirtiyorlar kiminde depoda varsa Hepsi burada da var 2600 tl Ben 1 k almıştım serçe paramıpınız kadar az ml M de o kadar paraya değmez bence başka bir düzenleyici bulun isterseniz