İlk gebeliğimde yapmıştım, o kadar kendimi parçaladım ama madalya veren olmadı. Ben eve geçene kadar da ev temiz kalmadığından mevlit için bir daha temizlemiştik. Şimdi ikinci gebelikte 31. Haftadayım. Ramazan bayramı için dip bucak yaptım. Tül, halı, dolap üstleri, içleri her yeri. Kurbana da bi camları tekrar silerim diye düşündüm sizce son ayları güzel değerlendirmek mi önemli yoksa illa temizlik yapılmalı mı? Mesela tülleri tekrar yıkayayım mı ? Dip bucak tekrar gireyim mi ?