naz2911 doğumdan bir hafta kadar sonra genel cerrahi bana progno glyvenol yazdı bir de madeccasol türevi bir krem ikisini dönüşümlü kullandım bir iki günde toparladı bu arada kabız olmamaya çalıştım tabiki pilav makarna yemedim sıvı yada sebze tükettim dupalac içtim ara ara özellikle ilk krem çok hızlı kesti kanamayı ve şişlikleri küçülttü korkmayın ameliyat gerekmiyor hepsine sadece dikkat etmek gerekiyor kabız olmamaya benim bir iki kere oldu mesela bir daha kanama olmadı