Kızlar 10 buçuk aylık kızım 3 aydır diş sıkıntısı çekiyor, son 1 buçuk aydır şiş damağı. Hem alt hem üst şiş ama daha çok alt şiş tabi.
Ama bir türlü patlamıyor..
Bu kadar uzun sürmesi normal mi ?
Ya neden bu kadar uzun sürdü niye patlamıyor anlayamıyorum 😔