Arkadaşlar merhaba. Kızım 16 buçuk aylık. Memeden kesmeye karar verdim. Gündüz iki kere, gece en az 2-3 kez emiyordu. Dün gündüz hiç emzirmedim sorun yaşamadık zaten aşırı bağımlı bir bebek değildi. Sadece uyku rutinimizde meme de vardı. Mesela öğlen 12.00’da uyuyordu. 11.30’da meyveli yoğurt, alt değiştirme, meme emme, kucakta birkaç dakika gezişle uykuya geçerdi. Akşam uykusu da aynı. Dün sorunsuz geçti günümüz akşam da yine uykuya daldı. Gece de iyiydi ama sabaha karşı ağlaması durmayınca bir de göğüslerim çok şişince kararlı olamadım ve emzirdim. Neyse bugün tekrar dedim bu sefer kararlıyım. Ama şimdi öğle uykusunda olması gerekirken maalesef öğlen uykuya dalmadı. Ben de meme vermedim. Bugün 16 aydır ilk kez öğle uykusu atlamış olduk. Memeyle mi ilgili sizce? Bu zamanlarda memeyi bıraktıran ve bizimle benzer rutinleri olanlar varsa önerilerinizi alabilir miyim? Öğlen uyumadığı için aşırı moralim bozuldu🥲