Merhabalar,
meme + mama gidiyorum. Doktorum 2 saatte bir 60 3 saatte bir 90 lık ver demişti. Beni erdiğinde de normalde mama vermiodum. Bi kaç gündür emdikten sonra ağladığı için 40 lık veriodum ama 2 gündür 60 lık içiyor emdikten sonra ve kusmuyor ( reflüsü olmasına rağmen ) size sorum eğer fazla gelse biberonu iter ya da kusar dimi?