3kedili2bebekli gulayada 6 kaşık yediyse doymustur gayet bence vermeyin ama verirseniz de sakıncası yok
aybarsbebekk gulayada dene zaten karnı yoksa istemeyecektir azıcık içip bırakır neden bir şey olsun ki
betul97_ gulayada Açlıktan ağlıyor mu? Bende kızıma veriyorum baya bir oyalanıyor sonradan acıkınca ağlıyor
gulayada 3kedili2bebekli zehirlenmez değil mi süt ile yayla çorbası aybarsbebekk aybarsbebekk zehirlenmez değil mi yayla çorbasından sonra mamadan