Selammm kızlarr✨
Lütfen sadece olayın güzel tarafından bakacak pozitif konuşacak eleştirmeyecek bacılarım gellsiinnn..
10 aylık bi kızım var ve 27 haftalık hamileyim biraz arka arkaya oldular ikisi de..
Ailem yok, var da yok. Görüşmüyoruz ne annem ne kızkardeşim hiçkimse. Kocamın ailesi hep uzak şehirdeler ve çağıracağım veya benimle olacak hiç kimsemiz yok. Bi eşim bi beniz..
- Sezeryanımı olucam bu arada
Sizce hem doğurduğumda hastanede, hemde eve geçtiğimde tek başıma bakabilecek miyim😞🤷🏻♀️ Yetebilir miyim ilk zamanlar ikisine de yalnız başıma
🤔 ilk 10 gün eşim evde kalacak ama oda sonra işe başlayacak haliyle.. gözüme uyku girmiyor hiç veya bakabilir miyim yetebilir miyim fazla mı abartıyorum kızlar?