Gmzcn ben sizi çok iyi anlıyorum. Diyet de yapsanız spor da yapsanız bazen kilo verilemiyor. Ben de diyabetliyim aynı durumdayım sizle. Ama bu tarz kahvelerin çok sağlıklı olabileceğini sanmıyorum. Ben Endokrin takipliyim tüm ünlülerin kullandığı bir iğne var zayıflamak için, onu kullanıyorum ama bende işe yaramadı 🤷🏻♀️ millet 50 kilo verdi ben 3 🤦🏻♀️ ömür boyu çok sıkı diyet ve düzenli spor programıyla kilomu koruyabilirim bakın vermek demiyorum almamak. Birkaç diyetisyen deneyip kendinize en uygun olanı seçin ve devam edin. Umarım istediğiniz kiloya ulaşırsınız. Sevgiler