urasmom6 1 2 Kızlar hangisi daha kullanışlı olur sizce genel olarak banyo yaptırırken kullanmak istiyorum
imaddesi urasmom6 pembe olandan var. Keşke önden açılan alsaydım. Otururken biraz zor oluyor buna. Ama çok güzel bir icat memnunum severek kullanıyorum gene de
birprensesanesi urasmom6 beyaz olan 2 tane var bizde biri duş alırken çok rahat biri de yemek yerken kullanıyoruz çok iyi
meryemecem Pembenin aynısı bizde de var yeğenimden kalma kızım 28 aylik oldu hala onda yıkıyorum oturturken zor oturup kalkıyor.keşke önden açılan birsey olsaymış uzun süre daha kullanirdik çok güzel düştü kaydı derdi olmuyor