Merhaba anneler ilk bebeğimde olmamıştı, ikinci bebeğimde ayran ya da yoğurtlu bişey yediğimde çocuk çatlayacak gibi ağlıyor, memede biraz sakinleşiyor ama tekrar başlıyor. Kestiğimde yemeyi rahatladı. Bi kaşık yoğurt olan bişey yedim dün yarım gün kıvrandı çocuk 😔
Böyle bişey yaşayan var mı? Herşeyde var ve çok faydalı ama kullanamamak çok kötü olur sonradan geçiyor yazıyor ama tecrübelerinizi duymak isterim