kirgincicek1_ verdiler, kış olmasına rağmen soğuk kompres hiç fayda etmemişti. Zaten o, bölgenin şişmemesi için tavsiye ediliyor, buna rağmen şişmişti. 6 saatte bir parol almıştım birkaç gün. Neticede 3-4 günde geçiyor ama uyuşukluk geçtikten sonrası çok kötü, sonra azalıyor. Bir çırpıda hallolur inşallah. Teşekkür ederim.🌸