minelmom Kızlar merhaba reglim 17 gün geçti gecikmenin 11.günü test yaptım negatif dünde yani gecikmenin 17.gunu regl oldum sandim geldi diye ama sonra geri durdu afedersiniz 1 ped bile dolmadı yani ne bu başına gelen var mı