academicmom ayy hamilelik öncesi günde 3 bardak içerdim çay bardağıyla. Hamilelikte tiksindim doğum sonrası geri geldi kahve perileri biraz büyükçe bir fincanım var aynı ölçekle o fincana yapıyorum miktar olarak daha çok kafein oranı olarak daha az gibi geliyor en azından kendimi öyle kandırıyorum 😅 ikinci fincanı çook nadir içerim . Ama kafeinsiz kahve var şimdi ilk kahveyi aç karna normal ikinciyi gün içinde kafeinsiz içince de psikolojik olarak iyi geliyor 😅