genc1anne Rahim duvarı kalınlaşması var demiştim önceki postum da hamilelikten dolayıymış
Rahim duvarı kalınlığı kaç mm’di? Bende geçenlerde doktora gittim rahim duvarı kalınlığı 20 mm dedi biyopsi aldılar. Bu normal bir kalınlık değil demişti. 1 hafta önce kan vermiştim negatif çıkmıştı. Postunuzu görünce tekrar kafama takıldı ya 😥