dgltkn Kızlar bebeğim bugün verem aşısı oldu ateşi çıkmadan şurup verme dedi uykusuzluktan ölğyorum gece de uyumadım alarm kurup 1 saat uyusam mı çok kötüyüm yoksa başında mı bekliyim 😭😭😭
Bebegimm1 dgltkn uyuyun niye uyumadnz ki alarm kurup gece bakardınz bugunde bebek uyudukca sizde uyumaya çalışın
eymenku dgltkn ateşi çıkacak olsa ilk 5-6 saat içinde belirti verir zaten boşuna uyumamazlik etmeyin alarm kurup bakın en fazla
Aram33 15 aylık oldu bizimki. Özel aşılar dahil hepsini yaptırdım. Hiç uyumamazlık edip başında beklemedim.niye uyumuyorsunuz ki uyuyun😅