Arkadaşlar merhaba, tv ünitesi alacağım. Çok pahalı birşey değil ama şuanda tayimciyiz 5 yıl kullanacağım bir ürün sonra tüm eşyalrrımzı satıp gideceğiz o sebeble uygun bişiler baktım bu ikisi arasında kaldım masa ve konsol beyaz .
Bohemler var ama phalı gerek yok onlara.
Sizce sadece bu iki model arasında hangisi güzel
.
 
