Emzirirken zaten normalden 3 kat fazla kalori yakılıyor. Normalden daha kolay verirsin yani.tabi 2 kişilik yemezsen ☺️emzirmek çok acıktırır tatlı krizi olabilir bunun önüne geçmek için de tarçını bol tüketmek lazım su şişenin içine bir kabuk bir arçın atarak içebilirsin. Hindiba kahvesi iştahımı azaltmıştı deneyebilirsin