benbenimsenkimsin Kızlar değerim 38,500 daha adetime 3 gün var değerim iyi mi sizce bebek var değil mi son adetim 10 Nisandı
Beyninizikullanmakucretsizdir benbenimsenkimsin evet var tekrar kan verin betanın 2 katı artması gerekiyor
Beyninizikullanmakucretsizdir benbenimsenkimsin İnşallah hayırlı bir şekilde artış olur sağlıkla kavuşun 🤲🏻