Ee011 Genelde fenomenlerin önerdiği ama yorumları da çook iyi kullana varmı acaba bana acil lazım şampuan(embeaty) yanlış hatırlamıyorsam 😀😀
Ucansupurge Ee011 Eşime almıştım pek memnun kalmadı bitmek üzere dokulmede azalma vs gözlemledim gibi birşey demedi sadece bana iyi gelmedi sanırım saçlarımi sertlestirdi demisti
yenimelekk Ee011 abende şimdi embeaty şampuan alacaktım sepete ekledim saçlarım çok dökülüyor bı şampuan bulamadım
Brownintens Ben kullandım ama bir etkisini göremedim açıkçası Tamam saça iyi geliyor ama dökülmeyi falan durdurmuyor abarttıkları kadar asla
Ee011 Brownintens yaaa bende maketten almıyorum fiyatı diğerlerine göre uygun diye aldım ama gelmedi daha
ponsimom Swissoderm derim bak herkese öneriyorum çevremde gerçekten memnun kalmayan yok eşime de kepek şampuanından aldık çok güzel