Kızlar bebeğim 11 aylık son 1 haftadır ishal değil ama çok sık sulu kaka yapıyor bazen 4 veya 5 falan geçen günler daha fazlaydı da bugünlerde azaldı bir tık hatta gece uykusunda asla yapmaz gece bile uyanıp yapıyor sabah uyandığı gibi bu normal bir durum mu bilmiyorum sizin bebeğiniz de bu durumlar varmı