mnakrkt Kızlar merhaba günaydın bebeğim 1 aylık 4 günlük yüzünde ensesşnde kulak arkasında göğsünde hep isilik var bazen sönsede geçmiyo sizin başınıza geldi mi ne kullandınız yada ne kullanılır krem mi nemlendirici mi lütfen cvp verirseniz sevinirim
Gokturkmom mnakrkt İsilik çok kalın giydirmekten olur öncelikle oda sıcaklığına göre giydirmelisiniz.Ilık duş aldırın sıkmayan nefes alan kıyafetler giydirin zamanla geçiyor bizde de olmuştu bişey kullanmadan geçmişti 🫠 tabi bizde çok değildi azken fark etmiştim
pogacayanaginannesi mnakrkt doktor bana ılık duş ve kese yap demişti sıcaktan oluyor çok kalın giydirme üstünü çok örtme nemli kalmasını vücudu
keremxx mnakrkt ay benimki de 1 ay 4 günlük 🥰 ben doktora götürmüştüm kulaklarda konak oluşumu başladı diye ona krem verdi ama yğzğndekiler için onlar bebeklil sivilcesi kendiliğinden geçecek dedi
mnakrkt Gokturkmom ev 22 derece kolsuz zıbın ve sadece tulum giydiriyorum terlemiyo hiç ne zamana kadar uzun kollu giydiricez biz bu bebişlere ya
ebru3457 mnakrkt o dönemlerde bizdede olmuştu sıcaktan oluyor doktor bize pamuğu suyla nemlendirerek sürekli yüzünü silmemizi söylemişti kısa sürede geçmedi bazen gitmiş gibi oluyor sonra yine beliriyordu ama sonrasında tamamen geçti
mnakrkt ebru3457 evet geçiyo gibi sonrs tekrar kızarıyo mustelanın stepilo diye vir kremi varmış onuds önerdi eczane doktor bepantol sensiderm yada sensdily önerdi ama bunlar hep egzama kaşımtı döküntü kremleri nemlendiricşleri kararsız kaldım
ebru3457 mnakrkt bize doktor krem vermemişti sadece o şekilde önermişti ama tabi farklı çeşitleri vs olabilir bilemicem