FtmYigitim Kızlar sezeryan yerimde az bisey kızarıklık var ama akıntı falan yok başına gelen var mi geçecek bi durum mu
Huzurum12 FtmYigitim benimde vardi canim agustos sezeryan olmustim kizardi biraz da koku vardi doktor pisik olmis dedi
FtmYigitim Huzurum12 evet benimde pisik olmus nasıl gecirdiniz siz pisik kremi sürünce sorun olmadi mı
Huzurum12 FtmYigitim bana doktor travzol ve furacin vermişti onu kullandim ben canim pisigi travazol furacin de antibiyotik di iltihap olmasin diye çok iyi geldi onlar bana sorun yasamadim