mombabe Ek gıdaya geçtiğinizden beri sorun var zaten sekiz aylık olduk sadece muz yiyor. Yoğurt , sebze yumurta yemez nasıl sevdireceğimi şaşırdım . Diğer meyveler de yemez. Akıl verin lütfen ya
heidigril mombabe 1 kaşık, lokma alıyorsa bence mutlu olun çünkü çok normal her çocuk yemiyor maalesef kızımı sütten kesene kadar doğru dürüst yemedi hiç
mombabe heidigril aslında çoğu kişi yaşıyor bu durumu farkındayım ama zor, üstelik çevremden de bebeğin büyümemiş yorumları alınca yedirmeye çalışıyorum
Karanirem mombabe yani suan çok fazla yemesine gerek yok açıkçası ama anneyiz işte hepimiz üzülüyoruz blv gibi eline ver yada süzgeç al içine meyveleri koy emsin dişlerinde iyi gelir hem
Dgrzglsnn_ mombabe çevreye bakma sen evet büyümemiş sen gel de bi bak büyüsün de 🤣 Bana da herkes aynısını diyor ay ne kadar küçük ay şunu yap ay şunu yedir bir yerden sonra darlanma geliyor yemeyen çocuğa ne yapsan yemez
mombabe Dgrzglsnn_ maalesef anlamıyorlar da yemiyor diyince beceremiyorsun diyorlar, Allah akıl fikir versin ya bi de kendi aile çevrem diyor