Günaydın anneler , cok bilgisizim bu konuda ve bebegim genel olarak bişey yemiyor bişey begenmiyor ceşit cesit sekil sekil her seyi yapıp sunuyorum ona ama yok ya oynuyor ya agzına alıp atıyor dişleri cıktıktan sonra benim için zaten zor olan emzirme süreci (mastitler) iyice zorlastı çünkü ısırmamasına ragmen dişinin degdiği yerler acılsı ve iyileşmiyor kesmek istemiyorum en azından 1,5-2 yasa kadar devam ederim diyordum ama bu sekilde de olmuyor uzun uzun acıkladım cünkü etrafımdakiler bunalttı beni ben onlardan çözüm yardım istiyorum onlar bana sanki keyfi bırakacakmısım gibi yorumlar yapıyor . Niye evladımı bundan mahrum edeyim ki cok cabaladım emzirebilmek için . Her neyse cok dagıttım . Lütfen yardım fikir yorum bişey yapın bana ne yapıcam hiç bilmşyorum dedigim gibi bebeğim de cok beslenmiyor bazen cok güzel yiyor bazen agzını acmıyor memeye guveniyor zaten yemekten hemen sonra bile istiyor ve keyfi emdigi cok oluyor sırf oyun için yapıyor bazen . Nasıl kesicem ve kesme sürecinde beslenmesi nasıl olmalı mama mı almalı zaten biberon olayı yok istemşyor bi kaç defa meyvelerin suyundna vermek istedim almadı . Yara için de garmastan kullanıyorum ama zaten sag tarafı emmedigi için bi fayda edemiyor o da